در « تهران ما » زندگی شیرین است

« بعد از مدتی پراکنده گویی و گاه نویسی ! موضوع این وبلاگ با مسائل شهری و اجتماعی عجین شده است »

در « تهران ما » زندگی شیرین است

« بعد از مدتی پراکنده گویی و گاه نویسی ! موضوع این وبلاگ با مسائل شهری و اجتماعی عجین شده است »

یک جوان با تجربه

 

دست سرنوشت من را با چند آدم کاربلد و کاردان و با تجربه آشنا کرد .
حقیقت امر این است که سالها بود که احساس می کردم در حال درجا زدن هستم و چیز جدیدی برای یاد گرفتن ندارم ! ولی مدتی است که در حال کسب تجربه از دو - سه آدم کاردان هستم  

الحمدالله اهل پاچه خواراندن نیستم  و این جور مسائل هم به من نمی چسبد .
مهندس محمد احسان کاظم نیا از آن دست مدیرانی است که اگر به هر دلیل و در هر جایگاهی در جلسه و سمینار و کنفرانسی ، پای صحبتش بنشینی ، از آن صحبتها چیزی یاد خواهی گرفت .
روز گذشته ، جلسه ای برای قائم مقام های مناطق بود و من هم در آن حاضر ، انصافا مهندس قائم مقامی را به گونه ای تعریف کرد که تا به آن هیچ دقتی به آن نکرده بودم .
قائم به آن مقام باشیم ! و دغدغه مقام را دغدغه خود بدانیم .... 
قابل توجه خودم که روزگاری قائم مقام مدیری بودم  ولی متاسفانه قائم به او نبودم !!


نظرات 2 + ارسال نظر
ملت عشق یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:02 http://www.yazdanmehr.blogfa.com

سلام دوست وبلاگی ام در استانه سال نو برایت سلامتی وخوشدلی ارزو می کنم

ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:14

به به اقا احسان

بله ؟
ما مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد